Jag hjälpa dig med i stort sett allt som har med teknik att göra. Det enda jag inte hjälper till med är kabeldragningar och montering av TV. Dock kan jag självklart hjälpa dig säkerställa att det till exempel är hårdvaran som strular, vilket kan vara svårt att avgöra själv. Jag hjälper naturligtvis till med vart du ska vända dig med det jag inte kan hjälpa dig med.

Vanliga frågor
Vad kan jag få hjälp med?
När kan jag få hjälp?
Jag kan hjälpa dig alla dagar i veckan. Vi väljer exakt tid och datum för mitt besök efter din bokning.
Hur länge måste jag vänta?
Jag har som mål att hjälpa dej inom 48 timmar. Vill du istället boka in ett besök längre fram i tiden går detta givetvis bra.
Vad händer om vi inte kan lösa problemet
Jag presenterar alltid en lösning på problemet, däremot är det inte så säkert att det blir på exakt det sätt du tänkt dig. Det kan handla om att något litet behöver köpas till eller att datorn helt enkelt är för gammal. Om jag inte lyckas lösa problemet på plats ser jag alltid till att du ska veta hur du ska ta dig vidare med din trasiga produkt. Vill du att jag sköter den kontakten gör jag det.
Hur betalar jag
Privatpersoner kan betala via swish, kort eller mot faktura. Företag debiteras mot faktura.
Hur fungerar det med RUT-avdraget?
Efter att Datordoktorn fixat ditt dataproblem i ditt så tar jag betalt halva summan. Den andra halvan söker jag ersättning för hos Skatteverket. Jag sköter all administration kring detta. Det enda jag behöver få från dig är ditt personnummer. Skulle Skatteverket avslå ansökan p.g.a att du inte har rätt till RUT-avdrag så kommer jag debitera dig även för den andra halvan. Gäller privatpersoner!
Läs mer om RUT-avdraget på Skatteverkets hemsida